Jag har redan

Kl är nu lite över halv tio på morgonen och jag har redan hunnit med att:

 

Sova

Diska (nödvändigt för att ha något att äta frukost på)

Ätit frukost

Gått och lagt mig igen och sovit nästan 2h

Vaknat

Duschat

Gjort äppelmos (dock glömde jag att skala äpplena men det blev gott ändå och ja jag har just nu cravings på himmagjord äppelmos – vill inte komma hem inatt och inse att jag ingen har)

Dammsugit snabbt och dammat snabbt <– man skulle kunna tro att jag hade en hund med allt hår jag tappar

Sminkat mig

 

Kvar har jag:

Fixa håret (försöka få ut hårbollarna)

kissa (kissar på mig just nu)

Glo på nätet en snabbis

Packa väskan och bestämma mig om jag ska sova på jobbet inatt eller inte (har tydligen kurs kl. 9 imorgon bitti och jag slutar 23….)

Möta upp Ystern och träna crossfit (kommer att dö som i vanlig ordning).

Försöka lugna magen min.

 

Fan, idag är jag effektiv!

Kan jag få somna om nu?

Kommentera

