Snooza

Jag har kommit in i en period då jag lätt kan ta mig upp kl. 6 och äta frukost för att sen gå och lägga mig igen och sova till 8 (tror jag ja!).

Det är sen problemet börjar!

För när mobilen ringer vid 8 trycker jag på snooz till halv nio och sen fortsätter det tills jag får tvinga mig upp vid nio tiden för att tvinga mig göra mig klar till att ta mig ut och sen bege mig till jobbet.

Jag förstår inte var ifrån den här tröttheten kommer?

Där är ingen energi till att göra sig redo, där är ingen lust till att ta sig till crossfit, där är ingen lust till att ta sig ut och gå en lång promenad (tvingar mig dock ändå) och så är det något fel återigen på min mage och den släpper nog ut lika mycket koldioxid som kossorna….kanske därför jag inte har någon lust med en timmes PT på crossfit?

Kommentera

