Dagens WOD – Ett intropass

Hängde med Johanna (drog med henne – min nya kombo) till dagens intro pass i Crossfit.

 

Själv trodde jag att jag skulle kräkas och fick upp en *aha* till varför det kallas Burpees. Note to myself – träna med kramp i magen är lika med kräk….

Intropasset såg ut såhär:

5 Burpees (blev tillslut Bunnyburpess för mig – cause I just loove Bunnyburpees)

10 Box Jumps (gick upp, hoppade ner tills jag fick upp halva lunchen – gick upp och gick ner)

15 Kettlball swing (8kg)

AMRAP i 10min

Gjorde 7gånger men tyvärr inte  RX.

Men det kändes att jag var trött i armarna efter gårdagens 120 kettleball swings i 8kg klassen.

Kört stenhårt den här veckan känns det som.

Mån: promenad 2h + jobb

Tis: promenad 2h + jobb

Ons: Promenad 2h + jobb(tror jag hade tvättid också och nu blev jag osäker)

Tors: PT crossfit med Ystern + jobb (sov på hotellet ingen walk hem)

Fre: 30 min löp/gång på jobbets gym innan dagskurs + kvällspass på jobbet (jobbat kväll hela veckan lång)

Lör: PT crossfit med Ystern

Sön: liten promenad (typ supermarket och tillbaka) + crossfit intropass med Johanna.

Skit som jag har rört på mig alltså!

Inte konstigt att jag i torsdags kväll stod böjd över en stor byta med köttfärssås och slevade i mig jue.

 

Nu bär det av till bio med J – fan vad har hänt? har jag fått ett socialt liv? tacka gudarna för att jag tog ledigt imorgon det kommer ju att behövas!

4 thoughts on “Dagens WOD – Ett intropass

  1. vad tror du jag gör just nu? käkat en massa choklad, morötter, saltrulle avokado, dadlar i’m stuffed och ändå vill jag ha mer :S
    Det är inte bra att ha en inneboende som äter en massa :S

    • ehm, hallååååå. åt upp Melissas godis + chokladen jag fick av dig i julklapp + popcorn + sharonfrukt.. vaddå späka sig innan sockerfri månad???!?!?!
      funderar till och med på joggingrunda imorgon kl06.00 men tänkte om när jag kom på att det fortfarande är mörkt då…du går åtminstone en massa, jag bara tar bussen hela tiden för att vi bor ute i lalalaland

Kommentera

