Utgång

Gårdagen bjöd på en liten utgång med Yster’s vännina och min nya kombo. Det blev en tur på Barcelona – tapasbar där vi drack nog världens minsta kanna Sangria (gooott) och åt lite tapaspapas.

Tyvärr var stället smått dött, tjejen i baren för ung, maten för dum och Sangriakannan för tom så vi bestämde oss för att gå någon annanstans.

Det slutade på T.G Friday’s – don’t ever go there! Där var folket för ungt, ljudet för högt, bartendern för missanpassad och priserna för tunga. Misstänker att det var där vi förlorade vår gnista smått. Var inte heller uppklädd för en utute kväll utan var mer inställd på en ”sitta och försöka pimpla lite vin och ha det mysigt”.

Men vi kom fram till att vi ska leta upp en resa till Amsterdam för en weekend.

Nu borde jag ta mig samman, klä på mig och ta mig ut och handla lite ”billig” mat.

Kommentera

