Dagens väder

är lika med grått, grått, grått och hmm återigen grått.

Efter 15min utläggning med J har vi kommit fram till att det inte är pissväder utan fisväder. Vädret mökar sig just nu.

Och jag som har en lång to do lista har inte lust med något alls, fast har heller ingen lust att vara inomhus.

Nu har jag tagit ut dom ”viktigaste” att göra sakerna på min lista:

*ta mig till Vellinge och kolla till Far’s lägenhet

*källsortera allt skräp jag har här hemma

*lägga in 2veckors rena kläder

*renbädda sängen

Vet inte riktigt om det är så jätteviktigt med att ta sig till Fars lägenhet men om jag inte gör det måste jag byta ut den punkten mot att städa lägenheten (som iofs också är pretty viktigt just nu då det har börjat klia i ögonen av dammet – fan, det blir bra mycket skitigare när man är 2personer).

 

Kommentera

