Han ska vi ha!

Jag erkänner jag är en sucker för män som kan DIYYLB (do it yourself you lazy bastards).  Det enda som är fel i den här bilden är att han är inte manly man tillräckligt. Jag behöver en som har muckler, som säger *aargh* ibland, där leendet når ända upp till hårfästet (som inte är för långt bak) och där ögonen strålar av livslust.

Eller äsch vi gör det lite enklare – man ska inte vara kräsen nu när man blir till åren.

Jag säger ok till att gifta mig med dig (James Wong) om du skaffar ett manly skägg….inte? men okej lite skäggstubb då? snälla?

Kommentera

