Mushimushi mat

Fick min vita mushimushi mat ikväll. Tyvärr var den inte alls god och nu mår jag återigen väldigt illa så det blir till att pimpla lite mer läsk.

Blev pigg efter att Ipren hade satt in så jag tog mig ut på en runda (handlade läkerol och fiskgratängen).

men nu är jag smått seg igen och det enda som snurrar i mitt huvud just nu är ”var var alla räkor i fiskgratängen med skaldjurssås??”.

Nä, nu ska jag fortsätta glo på tv:n med inga kanaler på och stirra glupskt på mina smällkarameller som fortfarande hänger orörda på fåtöljen och skriva till ICA och klaga på att räkorna hade flytt min fiskgratäng (hur man gör en sådan semi-paleo? man tar enbart fisken och såsen och lägger den på en tallrik med sallad).

 

btw…min sötsura sås är nu slut….fackfackfack säger jag…..kom tillbaka!

Kommentera

