Äntligen!

Bidde ingen 25års kalas för mig 😦 mådde pekka efter en tur med Ystern och sen fick jag feber på det och kramp i magen 😦

Så nu har jag suttit här hemma ett tag och ätit middag – fått ännu mer kramp efteråt och kollat på nätet.

MEN jag har gjort Paleo GLASS – YEP ni hörde rätt! Paleoglass = cashewnötter + vatten + agave sirap + vaniljstång. Väntar bara på att jag ska röra runt lite i den i frysen och kunna smaka lite *mmm gott*

Har också äntligen lyckats göra varm choklad av kakao + vatten + sötningsmedel + pepparkakskryddor.

gott gott!

Ska ju sluta med sötningsmedlet också nu den 1 feb eller okej inte helt och hållet sluta utan mer trappa ner lite. Typ 1 tablett mindre 😛

 

6 thoughts on “Äntligen!

    • Yster har också panik över att börja med Paleo men det ska gå we will make it! 🙂 Tyckte där fanns riktigt bra tips på den där pdf filen. Dilemmat just nu är om man ska äta upp ALLT godis man har hemma eller om man ska spara det till efter den 20 feb :S Men hey! 20 dagar ska vi nog klara 😀

Kommentera

