Är det nu det gäller?

Är det idag mina 24h börjar?

Vaknade vid 5 mådde relativt bra, åt frukost, la mig igen, vaknade sen nu vid halv nio, drack en kopp svart kaffe *blää* (saknar mjölk, har ingen hemma och inte lönt att köpa en ny för snart börjar Feb).

Än sålänge är jag pigg i huvudet (var jag igår med men magen hängde efter när jag var ute och gick <– obehaglig känsla när man känner att axlar och uppåt är pigga och hänger med och höften och neråt också men magen den befinner sig ca 10 m  efter).

Nu ska jag bara bestämma mig om jag ska ta mig till 25 års kalaset jag är bjuden till ikväll (uppe i K-stad ca 1h på tåg :S) eller om jag ska avvakta och se hur jag mår ikväll också så att jag verkligen har mina 24h?

Jobbigt val! Dom har ju till och med ordnat speciell mat till mig men jag har inte hittat och haft möjlighet att köpa någon present till henne och vad ska jag ha på mig och är min mage tillräckligt ok?

Nä, får väl klä på migoch bege mig till Ystern och testa magen på vägen. Blir inget crossfit idag då hon är sämre än jag. Synd idag har jag verkligen lusten med att köra skiten ur mig – beror kanske på att jag undermedvetet visste om att vi ändå inte skulle iväg och träna?

Nä, det blir en lååång promenad (som vanligt) och sen får jag se hur jag ska göra ikväll. Stannar jag hemma blir det MINST en kettleballswing och en sit ups framför tv:n som inte visar några program.

 

Kommentera

