Overdoing?

Sista dagen i Januari månad är det idag. Vet ni vad det betyder?

va? va?va?

Det är den ABSOLUT sista dagen i Januari idag!

Okej, jag har visserlige fått min lön idag och insett återigen att Sveriges krona suger för den är så stark just nu *bajs krona*.

Men det är inte därför jag är så weirdo idag, nope!

Det är sista dagen innan jag hoppar på en 20 dagars Paleodiet…Och just nu går jag och funderar på om det okej att överäta alla man inte kommer att kunna äta på 20dagar?

Typ ”let’s fatty us up a little bit”

Är det okje? eller är det inte okej? eller är det okej? eller?

Åh kluven! Och nu har jag huvudvärk igen :S

Men imorgon är det back to work – äntligen! Orkar inte gå hemma mera  men har visserligen ingen större lust heller att stå på jobbet igen 😦

Nä, lönedags! Det blir till att köpa en trisslott 🙂

 

Kommentera

