Snabba puckar Missy!

Ringde och pratade med ansvarige för reseledarkursen. Det slutade med att jag nu har betalat in 840 riksdaler och ska sen betala 6700 riksdaler för en veckas reseledarkurs  i början av maj….

Snabba puckar jag vet. Och inte får man mycket i lön. Endast 7000 något så det räcker knappt till hyran här hemma MEN man behövde inte vara reseledare hela säsongen utan man kunde t ex vara det minimum 4 veckor vilket gör ju att jag kan kanske få ledigt från jobbet åka iväg och sen komma tillbaka om jag vill till jobbet 🙂

 

Ska söka till kryssningen också wtf tänker jag bara, vad är det värsta som kan hända?

Kommentera

