Gårdagen

Yster och jag var förbi Boxen igår kväll för att säga grattis i efterskott (dumpa öl som jag inte vill ha = dom blir glada och jag får plats i köket mitt, en win win situation :)).

Det är faktiskt trevligt där i boxen ska bara lyckas in tala mig själv det (gruppskräck som jag lider av).

Blev en sen kväll och den här dagen är tidig. Ska ner till Vellinge hämta Far’s bil, lämna in den på service kl.8.30 och sen renstäda hans lägenhet. Far är i Thailand i 5 veckor (hemma igen 19 feb) och vi brukar städa hans lägenhet då eftersom det är enda gången den blir städad då typ.

Kan ju avslöja att det luktar gammal tant i hans lägenhet och att det är så dammigt att det är dimmigt inomhus…Ooh it’s going to be a fun day!

Bidde ingen inskickad ansökan till kryssningsfartyget igår kväll. Tiden bara försvann helt plötsligt och det gjorde Ams annonsen också 😦

Får väl nöja mig med mitt jobb, borde ju vara glad att jag har ett jobb överhuvudtaget….men det är svårt att vara nöjd när man förlorat gnista, skönheten (inget ser bra ut på mig just nu), glansen i håret och är tillbaka på ruta numero uno igen med magen efter maginfluensan. It sucks att ha en 25års kris!

Men paleon går bra! Saknar mjölk så in i norden men annars går det finfint. Okej, saltet är svårt men ANNARS så går det superduper 🙂

Näe! Om man skulle ta sig iväg och köpa en Ferrari kanske? eller en segelbåt? eller hum en diamantring? <–ingen annan kommer ju att ge mig en ring på fingret

Kommentera

