Morgongåva till Tvillingen?

Ystern gifter sig om 1 år med sin kärlek.

Den andre hälften (jag) gifter inte mig om 1 år.

Men brukar man inte säga att blir man ihop med en enäggstvilling så får man den andre på köpet? typ?

Så då DannyBoy glömde att ge mig en förlovningsring också är det inte då mer än rätt att jag kräver en morgongåva i form av en ring?

Den behöver inte vara värsta pråliga blingbling ringen.

En sådan här hade gjort mig mer än glad (för ett tag iallafall):

och nu när dollarn är så billig så är den ju inte såå hemskt dyr…..( 710 000 usd)

Kommentera

