Screw Paleo dag idag

Okej, jag föll för grupptrycket idag då både Linnéa och Ystern struntade i Paleon så blev jag ”jahapp, inte vill jag göra detta själv inte”.

Så till lunch tog jag en STOR cappuccino med standardmjölk (mellanmål hos ystern blev ostostostost) och nu här till kvällen på jobbet har jag ätit både ketchup och gräddsås.

Min slutsast just nu är ”fan i helvetes fan helvete skitmögtolle!”

Och det är inte bara för att jag gav upp  – jag satsar stenhårt på att komma tillbaka på banan imorgon bitti.

Nä, jag är sur för att jag nu står på jobb och upptäcker att jag nog inte alls tål mjölk överhuvudtaget och inte heller blomkål och det suuuuger.

Tror inte ens jag klarar ost längre.

Damn you Paleo som fått mig att inse att mjölkprodukter var en utav bovarna till min mage! damn you!

Btw – har ni också ätit mycket mer än ni brukar nu när vi gått på Paleo?

jag har varit mätt men fortsatt att äta ändå :S

2 thoughts on “Screw Paleo dag idag

Kommentera

