Today is just another day

Trött som en inte arbetande myra idag är vad jag är.

Hade träningspass kl. 11 imorse men det kunde lika gärna ha varit kl.6 på morgonen så trött som jag kände mig.

Roligt pass med bra uppvärmning men jag med min mage som verkligen inte ville hänga med hade det inte så kul och kunde inte ge järnet.

Kändes som om magen lekte utomjording idag och var ej närvarande vilkt gör det lite svårt att stå och försöka få ”vågor” i ett skeppsrep….

Det bidde ingen RX på woden men det bidde räkor i kokoscurrymjölk till lunch iallafall 🙂

Och nu står man ännu en kväll på jobb som gasybumbum – dumma grädde från gårdagen.

Ystern är med på jobb – tyvärr kan jag inte underhålla henne då jag har en ”medhjälpare” på vakt som är lika dum som toker (han ser faktiskt ut lite som Toker)….gud please give me the strenght to not kill myself tonight?

Or ok, give me the strenght to not put my mouth under the soft icecream machine and press down the handle….

Kommentera

