Neggo

Har total depp just nu. Orkar endast le mot gästerna.

Njurarna gör ont så fort jag äter, står, sitter, ligger.

Magen svullnar upp så fort jag äter, står, sitter, går, ligger.

Baken fiser så fort jag tja, andas.

Träningen går åt helsike, jag blir svagare. Det enda som är ”positivt” är att jag svettas mer = kroppen tränar hårdare kanske?

Mitt knä gör ont så fort jag rör på mig trots knäskydd.

Jaqg står och funderar på om jag verkligen ska lägga 7000kr på en reseguidesutbildning uppe i Alperna där lönen är 7000kr/mån

Hyran höjdes med 100kr pga porttelefon nu i Feb och nu vill MKB höja hyrorna ännu en gång….

Får nog skaffa ett nytt motto istället för ”det kunde vatt värre”

Vad  sägs om ” Smile, even though your heart is aking, smile even though it’s breaking, when there are cloudes….”

3 thoughts on “Neggo

Kommentera

