Do the Bläckfish dance!

Nä, nu räcker det med självömkan! (för ett tag ca si så där 5min?)

Jag behöver nog komma ut och dansa järnet av mig och känna mig vacker och åtråvärd igen – för erkänn det är det man vill när man är ute. Man vill känna allas blickar på sig (och då inte på grund utav att man har toalettpapper hängande ur byxorna – been there done that but still looked stunning!).

Och helt ärligt – vad är man för sorts representant för 25 åringarna om man sitter inne varje kväll i sin pyjamas och ”multi fördummar” sig genom att glo på nätet OCH tv:n samtidigt? <– jag börja tro att min hjärna snart har delat sig i 2 halvor och kör vidare oberoende på varandra….farligt…schizo?

Och inte fasiken hittar man sig en partner i soffan (okejokej det gör man ju på nätet men dom vill inte svara på seekingamillionair.com….)

Inte för att jag vill ha någon eller jo kanske eller usch jag vet inte. Jag tror det är min 25 års kris som talar och som säger att allting kommer bli såå mycket bättre med en bredvid mig som jag kan slå på ibland och däcka med mina fisar.

Nästa helg! då ni! då ska jag försöka ta mig ut på Malmös ohippa dansgolv och dansa min parningsdans:

 

4 thoughts on “Do the Bläckfish dance!

    • Det är just det jag går och funderar på! Hipp? mja mjo möjligtvis, Etagé? never in my life, TGI Fridays – no way josé om jag inte vill ha en 18 åring.
      Men vart skal man leta för att inte få någon weirdo på halsen?

      • Cuba Café!
        Eller inte, jag fick ju tag på den enda, någerlunda, reprensetabla killen där… 😉

        Fast Hipp är ingen dum idé men jag tror nog mer på danska poliskåren, då får du en hunk på köpet också!
        :*

  1. Danska poliskåren? hmm ja jo hade fungerat. Jobbigt bara att behöva utsätta sig själv för ett brott för att få deras uppmärksamhet.
    Men Hipp är okej men blyga killar.
    After work på fredag så får vi se vart det bär – vad ska man ha på sig??

Kommentera

