I did it!

Jag tog mig i min lilla krage (huva) och skrev in mig igår på match.com. Får väl överge seekingamillionair.com 😦

Nu ska man bara våga ta kontakt med människorna där. Det stadiet har jag inte kommit till ännu. Står fortfarande på rutan ”anmält mig – okej, prata med folk? usch gud nej, jobbigt ju!”.

Vet ni vad det bästa med match.com är?

Man kan söka på folk all over in the world 🙂

Så just nu letar jag efter en saudisk prins (finns så många utav dom där borta – incest incest) eller kanske man skulle satsa på Bruneis kronprins? har hört att han är singel. Visserligen är han kort, spinkig, stora öron och stor näsa så det är nog inte världens bästa kapp – men smaken är som baken och kanske min bak har stora öron och näsa?

 

One thought on “I did it!

  1. Det är skönt att se att även den hårdaste sambo kan ha en mjuk sida 🙂

    Hopprep är fan psykiskt nedbrytande! Det har tagit mig nästan ett helt år att komma dit jag är idag. Där jag är idag = kan genomföra ett pass med dubbelhopp inbakat och har som mest klarat av att köra 50 st. i rad. Jag är jättenöjd med det, men det är tusen ”rapp” senare! Haha! Man får helt enkelt INTE tänka alls när man gör det och tänka på att work it med handlederna.

    Visst är det schysst med gratis träning på lördagar! Det är faktiskt väldigt populärt här i Norrtälje, många av våra nya kompisar börjar med ett par lördagar innan de sedan dyker upp frekvent på de ordinarie passen. Ett bra sätt att fånga upp nya medlemmar!

    Shit vilka fina lokaler ni har i Malmö! Man blir ju lite avis :/ Sånt där proffsigt golv så man kan släppa stängerna utan att vara rädd att man pajjar dem! Hehe! Kul för er att det verkar gå bra! Hur många medlemmar var ni nu igen? Min sambo har familj som bor i Malmö, så är vi där någon gång så kommer vi garanterat att kika förbi! 🙂

    Ang. Paleo så har du nog absolut rätt. Det gäller att bara ta sig igenom de första veckorna sen är det nog inte så svårt! Det är ungefär som att sluta med att äta godis eller något. Första veckan med abstinensen GAAH! Näe, men ”en dag…. ” 🙂
    Hur långt in i din utmaning är du? Blir det semmelfluff lagom till fettisdagen månne?

    Gud vad spännande förresten med match.com! Hoppas att du vågar dig ut och träffa någon spännande människa snart. Har en kusin som träffade sin sambo genom en sån sida och de passar så himla bra ihop och har varit ett par nu i över två år tror jag. Så jag håller tummarna! 🙂

Kommentera

