Jeej! I’m back!

Min trötthet verkar har försvunnit!

Då menar jag min ”efter influensa trötthet”. Min ”trötthet pga av jobbet/livet/vädret/kaffet” är fortfarande här men det är ju själva jag som felar där.

Så *jeej* positiv morgon där man inte behövt dra sig i sitt Rapunzel hår för att komma upp.

Enda minuset jag kan se just nu är att jag vaknar halv 5 pigg som en mört (vad är en mört och varför är dom piggare än oss?) och kan inte somna om, inte ens i soffan.

Oh well! kvällsvakten blir väl lång då.

 

Kommentera

