Jag vägrar

Jag är med i en tävling på en annan blogg (det är faktiskt tack vare den där bloggen som har gjort att jag bloggar). ett utav kraven förutom att skriva en motivering varför jag ska vinna priset (räcker det inte med ett ”för att jag är eh typ eh BÄST?).

Det andra kravet var att man skulle länka till bloggen men jag vääääägrar. I won’t, nope, nix pix, never in my life att jag länkar till den här crazy tjejen…..

För vem vet vem mer hon får på fall och börjar blogga om sitt liv?

Jag har redan FÖR många bloggar att hålla koll på och läsa och har banne mig inte plats till att klämma in en till blogg…nä du här blir ingen länkning till din crazy underbara blogg

Kommentera

