C-c-c-c-courage

Har precis övergått från att bita på naglarna till mina tånaglar i ren nervositet.

Sitter hos frisören och ska klippa mig. Avskyr att klippa mig. Dom enda som får lov att klippa mig är Klas och Jenny från Revolon när vi sitter hårmodeller för dem. Men nu kommer dom inte förrän runt Maj och jag har inte klippt mig sen i somras och vårfåglarna har nu börjat nästla bo i mina kluvna toppar.

Så jag har äntligen tagit mig i kragen (efter 2mån velande) och bokat tid för klippning. Visserligen enbart topparna men jag är ändå livrädd. Frisörer och jag brukar aldrig gå ihop, jag litar helt enkelt inte på dem.

Egentligen vill jag bara vara ute och gå i solskenet och låta snöflingorna falla på fågelboet. Inte sitta här instängd trängd i ett hörn väntandes på en vass sax.

Man kanske ska göra en Britney bara för att?

 

Kommentera

