Tillbaka på spåret igen!

Det har varit tyst på bloggen och den är numera låst av en bra anledning. Veckan som har gått har känts lång och helgen innan kändes som 5år. Men jag är glad ändå (tills jag inser hur mycket jag har framför mig och så lite tid <– tidspessimist jag? inte alls…).

Men med nya krafter, peppningar från vänner och familj och en bakismage så har jag kommit igång igen.

B la har jag idag aktiverat min profil på seekingmillionar.com <– enbart för skojs skull och nu sitter jag här med några mail som jag inte vågar besvara. Så lätt att lägga upp en profil men så svårt att fortsätta med kontakten. Har ju inte haft en ordentlig, normal kontakt med folk på över 2år. Enbart jobbsocialitet som är typ kallprat.

Men nej ,nya tag som sagt och det blir det med träningen också. Även om vi skippade dagens WOD (bakis mage som sagt = ingen bra idé att röra sig för fort och för långt bort från närmsta toaletten).

Imorgon är en ny dag med nya tag och det enda jag ska tänka på ikväll är att hålla mig vaken till att The Big C slutar vid halv tolv inatt och vad jag ska skriva i mailen till männen som tydligen finner mig intressant.

Personligabrev, städning, burpees, matlagning tar vi imorgon eller i övermorgon eller kanske nästa vecka helt enkelt.

 

Kommentera

