FTV

Hur kommer det sig att dom enbart kan erbjuda en tid som är fullständigt omöjlig för mig att hinna till?

Om man ringer in vid 7.45 får vänta ett tag och sen vid 8 får reda på att ”Nämen oj vilken tur du har! jag har en tid här 9.10 till dig” – hur kan dom då tro att jag ska kunna hinna ta på mig kläder, ta mig från Malmö ner till Vellinge och vara där 9.10 prick? Plus att tvätten är igång?

”Ja, du det var den enda tiden jag kan erbjuda dig alltså”

Men men hallå! det gör ju ont, det bultar och värker.

Tillslut lyckades man lirka ut en tid imorgon 10.30 – bättre än inget. Får väl gå ännu en dag och äta barnmat.

Btw, jag saknar sötningsmedel! Paleo är fan i mig elakt!

Kommentera

