Detoxsoppa + dålig serranoskinka =

Bad combo!

Igår fick jag tillåtelsen att äta utav Ysterns serranoskinka som dom hade kvar där hemma (det händer ytterst sällan att dom säger OK till att jag äter ur deras kylskåp – jag bara brukar göra det ändå). Senare på eftermiddagen fick jag uppleva något som nog inte var det roligaste, blek, burrig mage etcetc så det blev taxi hem från Limhamn till mig (Ystern betalade tacktack).

Det hade varit bra om jag hade stoppat där och bara ätit något lätt till middag men närå! Jag får ett ryck och ställer mig och gör en detoxsoppa (krossade tomater, rotfrukter, lök, tonfisk). Den låter inte så värst detoxing men gud i himlen ni borde bara veta!

Idag har jag nog gått på toaletten 10gånger och det fortsätter (okej, kan ju bero på att jag åt den till lunch också men så gott! vad göra annat än att äta den??).

Nu sitter jag här och väntar på att magen ska lugna sig. Det kommer den inte att göra eftersom jag självklart har ett WOD pass inplanerat ikväll. Men men får väl bli till att hålla mig i bakgrunden (nära dörren) och försöka se till så att ingen annan är bakom mig.

Känns lite som mission impossible just nu.

Att jag sen har bokat in mig på ett 60min hopprepspass efter Woden är kanske inte det smartaste heller….

Kommentera

