Möhippa

Att planera vad man ska ha på sig och ta med sig när man ska försvinna på en möhippa hela dagen lång med noll möjligheter att ta sig hem och byta om är inte det lättaste. Inte heller när vädret bestämt sig för att vara soligt men kallt.

Och möhippan kommer att utspela sig utomhus största delen av tiden och jag misstänker att det inte är helt socialt okej att komma dit i mjukisbyxor (vilket är för övrigt det enda jag går runt i nuförtiden).

Men skoj ska det bli och nervös är jag och druckit 2 koppar kaffe enbart för det har jag gjort och snart bär det av för lite spritfrukost. Men just nu funderar jag på att byta långärmad tröja den här verka stinka lite :S

 

Ute hela natten lång ikväll?

mjamjo kanske, känner mig lite som Jo Nesbö som berättade att han alltid cyklar till en fest för då har han möjligheten att gå när han vill utan att behöva vänta på en taxi buss etc. Jag älskar mina vänner men att sitta fast med dom en hel dag vet jag inte om jag socialt klarar. Fast okej, många av dom känner jag ju inte så det borde ju inte vara några problem som helst 🙂

Bra jag kom på det!

Nu till den viktigaste frågan:

Vad har man på sig på strippaerobics???

 

Kommentera

