Att vakna upp dagen efter

Möhippa som sig bör innehöll:

Burlesk dans

Trekamp på Laserdom (jag var tjurinna mästaren 🙂 HELA 8sec!)

Bastu

En massa mat konstant

Kondomlekar (varför just kondomer när man ska gifta sig? är det för att man inte behöver skydda sig längre?)

Sprit (dock inte för den här tjejen som lyckades hålla karaktären stark och varken drack eller åt godis – damn you Paleo!)

Utgång – för dom som orkade själv kastade jag in handduken vid 23 och tog mig hem slut som en Lemur

Underhållning bestående av 2 skönsjungande killar

Låt oss bara säga så här att bruden var glad, mätt, full och jag var trött som få på yogapasset imorse men Ystern fick sig ett gott skratt när jag visade vår burleksdans.

Alla nöjda och glada och mätta 🙂

One thought on “Att vakna upp dagen efter

Kommentera

