Så kan man också vakna på

Att vakna kissenödig – fine

Att vakna av att man drömt att man kissat (men inte gjort det ännu) – fine

Att vakna av att man precis håller på att kissa på sig men hinner väcka sig själv innan – fine

Men att vakna av att man faktiskt kissar på sig (även om det bara är 1 eller 2 droppar) – inte okej

Just nu vet jag inte om jag blir äldre (urinläckage) eller om det är så att jag har blivit yngre i sömnen (barn igen).

 

Men jag tackar gudarna för att jag hann vakna innan det verkligen blev bananaz!

Kommentera

