John Blund var är du?

Klockan är nu 5 och jag har varit vaken med tomtenissarna sen 4. Sovit rent utsagt skitkast hela natten lång.

Kanske beror det på att vi tränade precis innan jag gick till sängs (fast träningen kändes inte så jobbig…efteråt…).

Kanske beror det på att Ystern och jag ska gå på än YH (yrkeshögskola) mässa idag vid 10 tiden? (tror inte det, får ju ändå inte studera sen jag hamnade i det nya betygräkningssytemet trots att jag har ”old fashion” betyg aka från att sakna 2 grundämnen till att få slutgiltigt betygsdokument till att helt plötsligt sakna 900 poäng = 2 år heltidsstudier…)

Kanske beror det på att jag just nu läste Sydsvenskan och insåg hur många det är som faktiskt är arbetslösa och vad har jag att sätta upp mot dom? (okej, den ursäkten fungerar inte heller, tidningen kom ju först vid halv fem tiden imorse…)

Eller kanske beror det helt enkelt på att jag ska på en dejt idag kl.13???

Med en kille från match.com…..och jag har inte varit ”ute i svängen” på över 3år nu…

Hur gör man?

Vad säger man?

Vad har man på sig? (måste jag ha normala kläder? kan jag inte ha mina gymbrallor ändå?)

Åh H E R R E G UD! Jag vet ju inte ens hans förnamn! Enbart hans smeknamn på match.com….

Happ Hepp Häpp, det här kommer ju att gå så in i nordens bra så att det inte är sant…..om jag inte somnar mitt i allt pga sömnbristen…

2 thoughts on “John Blund var är du?

Kommentera

