Att stå till hands när det behövs

Tycker så synd om Linnéa som i sista stund fått reda på att hennes hunk till man ska gå på bal och att hon är den självklara daten för honom.

Nu sitter hon där borta i Alabama utan vare sig klänning, tjockt hår, lösögonfransar (kanske kan kombinera det och göra en ny stil genom att sätta ögonfransarna i håret så blir det kanske lite tjockare och längre?).

Så jag tänkte jag kunde hjälpa lite här borta i Sweden.

Linneá du får jättegärna låna min klänning, den är hemmagjord och ser ut ungefär såhär:

Minus bysten och plus lite fler rosetter (och i kräkgrön – nä, jag tog mig aldrig till min bal)….kan ju skicka den till dig genom DHL express så kommer den nog lagom fram eller vad säger du?

Och så tar du en cheatday på lördag och super dig redigt full 🙂

Kommentera

