Dating på låg/hög nivå?

Varför varför är det alltid så att folk inte ser ut som dom gör på bilderna?

Gäller det alla eller är jag den enda som är pretty in real life? (läs: skithet :P)

Eller så kanske jag också ser ut som ett mongo i verkligheten (tror nog det stämmer nu efter att ha vaxat mustachen och fått finnar istället – mindre vind i håret mera concealer på huden).

Daten gick helt okej faktiskt ska inte klaga alls. Att jag däremot var så in i helsike nervös att jag började få psykbryt och storböla när Ystern ringde och sa att hon inte visste vad hon skulle ha på sig på YH-mässan vi skulle till innan daten är en mindre petitess (själv stod jag och byte kläder tusen gånger om och har nu insett att allt jag har matchar med svarta gymbrallor och inte med ett par normala jeans – ny garderob tack!).

”Lunchdejten” var kl. 13 och bestod av termos-/bryggkaffe som han hade tagit med sig och en hel massa sol i V.Hamnen.

Trevlig kille, fast han pratade tyst så jag hörde ca hälften av vad han sa och babblade på som ett ånglok för att kompensera. Har ingen aning om vad vi sa – kommer enbart ihåg vad jag sa *åh herregud nej*.

Han var inte ful men han såg heller inte ut som han gjorde på bilderna och det att han pratade tyst och hade mindre trevliga tänder (inga jättehemska men det fick mig att börja undra hur mina tänder ser ut och då fungerar det ju inte att jag sitter där och känner med tungan över mina tänder och undrar om dom också är så gula…tandblekning inbokad check).

Nope, för pröva näste man i Luxembourg då!

 

 

2 thoughts on “Dating på låg/hög nivå?

Kommentera

