Tjoflöjt som det kan gå!

Har befunnit mig i chocktillstånd sen igår eftermiddags ca 16.23 och är det fortfarande.

Vad jag har gett mig in på är något jag inte har en aning om men att jag nu har på mig fram till på torsdag att göra en affärsplan, presentation om hur och vad jag hade tänkt mig och hur min idé ska generera fler jobb är ett faktum.

Och det värsta är:

Jag skrev mailet till dem med min idé utan att ens ha en affärsplan. Jag har ingenting bara en tanke i mitt huvud. Och nu vill dom träffa mig på torsdag eftermiddag….

Tjolahopplansa! Tur att jag ska upp till Halmstad och besöka stora systern – vi får väl spendera hela måndagen med att komma på något.

Skit! vad har jag gett mig inpå? vill jag det här?

Ja, klockan är halv fem på morgonen (har varit vaken sen 3) och nej, det är inte oron inför torsdagen. Grannens baby ovanpå har återigen börjat skrika non stop nätterna igenom och är nu inne på sin femte dag. Vi misstänker kolikbarn och jag misstänker att dom låter henne ligga och skrika natten igenom och min påsar under ögonen växer. Snart går jag själv upp och försöker vyssja henne…

Kommentera

