Lite för mycket information för mina öron

Har ingen aning om hur vi kom in på samtalet men min Mormor berättade för mig och Mor när, var och vilken dag som min morbror (Mors bror) blev till.

Dagen innan midsommar för herrans massa år sedan.

Självklart kontrade Mor med att jag och Ystern kom till dagen innan dom åkte till Lübeck på julmarknad November 85…

Det här är lite för mycket för mig att ta in då jag fortfarande tror benhårt på storken (iaf när det kommer mer till Mormor och Morfar). Så jag tror nog jag blir tvungen till att ta en liten paus och fly upp till Halmstad för några dagar.

Att jag sen inte har fått sova en hel natt lång pga grannens baby som har kolik och börjar se ut som en vandrande vålnad är inte alls den största anledning till att jag flyr ett tag….

Kommentera

