Måste sluta…kan inte ville inte….

Läkerolberoendet har fortfarande inte efter snart 3 veckor avtagit.

Däremot har tuggummikonsumtionen ökat med sisådär 200%….

 

Jag vet inte jag. Saker och ting ställs på sin spets och sen samtidigt gör dom inte det (att förneka fungerar riktigt bra). Middagslurar avlöser varandra lika så gör jobbansökningar fastän jag fortfarande inte har en aning om vad jag vill jobba med och skickar till sådant som jag kan men som verkar så tradigt (receptionistjobb).

Tar mig inte heller samman till att ringa till Komvux och höra om det verkligen stämmer med 900poäng. Börjar dra mig från att träffa folk igen (läs män/killar). Min peak var väl förra veckan och nu är jag tömd på energi igen. Eller snarare på mod. Modet att träffa någon och att känna något. Jag har lätt för att träffa folk men att känna något?

Nope, nix, nada. Kanske beror det på hormonrubbningen? kanske beror det på att jag har under så lång tid stängt mig för allt. Eller kanske sitter det bara i mitt huvud?

Söndagspromenaderna på 3h hjälper lite.

Snart dagens wod men först tvätten.

One thought on “Måste sluta…kan inte ville inte….

Kommentera

