Hur en dag kan vända på sig

Gå på staden med Yster och väninna med en foodbaby i magen var inte lyckat – det gjorde ont. Men trots det gick lunch ner och sen när man kom hem blev allt som vanligt igen *jej*

Mitt i eftermiddagsluren väcks man utav att telefonen ringer. Då vill dom att man ska jobba som eventpersonal för ett kaffemärke under några dagar i April – självklart säger man ja till det. Är ju social av mig och älskar deras kaffe + Paleon är slut så då kan jag också få dricka lite cappuccinos 😉

Tidig middag (halv fyra men var ju vaken). Plötsligt ringer telefonen igen!

Då är det från ett företag i Amsterdam som jag har sökt tjänst hos som vill att jag ska göra ett personlighets test + lite andra test. Enda som stoppar mig smått här är att man ska vara nere i Amsterdam från och med den 15 April och 1år framåt….Vill man det? klarar man det? dom har visserligen Crossfit där nere så det är ju schysst. Men klarar jag att återigen hyra ut lägenheten i andra hand, packa mina saker och ting och ta mig härifrån??

Mycket att tänka på – har fram till imorgon lunch på mig att bestämma mig för om jag ska klara testet eller inte….

3 thoughts on “Hur en dag kan vända på sig

Kommentera

