Inte i form

Ingen sömn på två dagar, en foodbaby som hållit sig kvar i 2dagar, grått väder ute, dator som håller på att krascha, internet som inte vill, roomie som flyttar ut pga ingen hyra betalas (jag vet, jag sa okej till att bo gratis tills hon fick jobb men saker och ting har ändrat sig – socbidrag + extra jobb = lite pengar iaf men ändå fick jag 1000kr i Mars och det täcker inte ens en 25% av hyran. Känner mig utnyttjad och finns det någon känsla som jag verkligen avskyr så är det känslan av att känna sig utnyttjad. Men just nu känner jag mig elak som ”kastar” ut henne – är jag det?) anyhow tillbaka till depplistan, avbokat mötet idag, dålig dansk kurs, skitigt hemma.

Nä om man skulle ta och försöka peppa till sig lite?

Klarar av det mesta men fy sjutton för att gå runt ännu en dag med en foodbaby i magen! fy sjutton – det kan komma att förstöra hela min dag 😦

2 thoughts on “Inte i form

  1. vilken skitdag, i en skittid. Jag tycker att det var bra med rumskamraten, hon måste förstå att läget är annorlunda nu. Iallafall, hoppas ungen föds idag och att solen skiner på dig i em!

Kommentera

