En dag i beaktning

Idag ville jag vara sådan här:

Istället har jag varit sådan här: Livrädd efter att ha fattat lite beslut

 

Idag har jag också velat göra det här:

Eller mer något åt det här hållet:

Men det blev det här efter 5h gång sammanlagt:

(Ystern som stand in – bra att ha en ibland)

Nu vill jag ha en sådan här:

Men får nöja mig med ett sådant här:

 

…Åh! beslutet om Amsterdam?

Bestämde mig för att jag har haft nog med slavjobb med lite lön. Skrev tillbaka att dom gärna får återkomma när lönen är på ca 2300euro och inte 1800euro (innan skatt) för ett 40h/veckan jobb…

Kommentera

