Att testa nya saker

Sitter just nu och avnjuter min första någonsin egengjorda långkok på högrev.

Det är klapp på axeln för mig 🙂

  • Har aldrig ”rensat” en högrev för – check
  • Har aldrig kokat långkok för – check
  • Har aldrig lämnat ett långkok puttrandes på spisen ensamt för – check (tog en 1h promenad)
  • Har aldrig ätit min egen långkok – well duh säger ju sig själv
  • Har aldrig använt mig av min Umami taste no 5 paste – check

Och jag följde inte ens receptet men gott blev det 🙂 Och Paleo – sista veckan nu

 

Så om ni ursäktar så ska jag återgå till att njuta utav min högrevsgryta och ta kanske en kanske två omgångar till bara för att jag är värd det

 

One thought on “Att testa nya saker

  1. Det var många vuxenpoäng:) Imponerande (kanske inte vuxenpoängen i sig, men tålamodet som ska till kräver ju bara det en eloge)!

Kommentera

