Inga långsamma puckar här inte

Lika snabbt som jag blev av med mitt förra jobb lika snabbt gick det att få ett nytt jobb!

 

Ringde på Måndag förmiddag och ville ha samtal med mig.

Samtal i Onsdags eftermiddag (efter att ha slitit i mitt hår efter ref. personer från Etihad = omöjligt hela Tisdagen).

Ringde igen idag (Torsdag) på eftermiddagen då mina kontaktpersoner från Etihad inte fungerade. Jag sittandes i en 3h kurs om kaffe som ger mig jobb som eventpersonal hela Maj månad kände mig smått stressad (fortfarande med huvudet fullt med snor också).

Och nu mail + samtal om att jag har fått jobbet som sommarvik med kursstart den 26 April (!!!) och 3veckors intensivkurs.

 

Sådär, nu har man jobb över sommaren med möjlighet för förläning om dom behöver det senare.

Skitsamma jag bryr mig inte.

Det är ändå helt SJUKT hur snabbt allting går och nu måste jag kila iväg till Crossfiten för DEN ska jag vara med på idag trots min förkylning!

Och bara (räknar på fingrarna) 4dagar kvar på Paleon! Sen jävlar blir det till att fira med en glass 😀

Kommentera

