Just en sådan

dag idag då jag behöver se att personer  är mänskliga och inte bara giriga.

Känner att jag ger och ger och ger och folk tar och tar och tar men inget går tillbaka istället står jag där helt urlakad. Så just nu känner jag mig rätt så utnyttjad – jag har ingen som ger mig något och inte behöver jag det heller men det hade banne mig varit trevligt med lite tacksamhet ibland istället för att man ska få höra av folk att dom faktiskt har rätt till mer – framförallt när det kommer till folk som har andra utöver mig som ger dom en massa.

Försvinner under täckets värld nu och hoppas att känslan av att bli utsugen ska vara borta när jag dyker upp till ytan igen. Om inte kan inte tandvärken då få ha försvunnit??

 

Alternativ skulle jag nog kunna göra det här igen men risken är att axlarna skulle gå ur led innan folk insett att jag också har en gräns av givmildhet…

2 thoughts on “Just en sådan

  1. men vafan, sug tillbaka! jag skickar några styrketankar, för jag har lite extra över idag. håller tummar och tår för att det ska kännas bättre imorgon.

Kommentera

