Bieffekter av en släktträff

Kan ni läsa på inlägget nedanför.

Jag älskar min familj! Min familj är nästintill allt för mig (är lite ego så jag kommer på delad första plats jämte Ystern).

Men jag avskyr min släkt.

Inte Mormor men min Moster och kusinen där osv. Vet inte varför för nu har dom faktiskt blivit helt okej och mer än drägliga att umgås med. Men det sitter kanske i att Mostern alltid har varit en mer eller mindre ”kärring” (förlåt för uttrycket hade velat skriva b…men det är för hårt ord).

Usch, jag vet inte. Men idag är en ny dag om än mulen.

Igår åt jag över ett kilo grönsaker och gick i ca 5h, så nu tänkte jag dricka upp min kopp kaffe, ta mig ur morgonrocken och ta en promenad vid havet och in till centrum.

Idag är en annan dag

One thought on “Bieffekter av en släktträff

Kommentera

