Hur gick det då?

Okej, fasiken skrev ett helt inlägg om hur det gick med Paleo utmaningen. Men eftersom jag har ett värdelöst minne så kommer jag inte exakt ihåg hur mina mått såg ut förre och efter men det tar jag reda på sålänge kan ni få det jag kommer ihåg 🙂

30 dagar utan socker, sötningsmedel, läkerol, mejeriprodukter, ost, glutenprodukter, baljväxter och ca 4ggr träning i veckan (minus sista veckan då jag låg däckad i förkylning och tandvärk och svullade dadlar och torkad frukt – mindre bra).

Resultatet är inte så jättestort då jag redan sen innan äter relativt bra Paleo så det fanns inte så mycket för min kropp att ställa om sig till utöver att vi tränade lite mer. Sen kan jag också erkänna att jag har varit urdålig på att få i mig bra fetter så det kan nog ha påverkat lite.

Längd: 168 cm och oförändrad – tack och lov!

Vikt förre: 52,2 kg

Vikt efter: 50,8 kg

Måtten på midjan och studsen kommer jag inte ihåg men där hade jag ”krympt” 1 cm på varje.

Fettprocent förre: 18%

Fettprocent efter: 17,5%

Synliga muckler förre: armarna kanske?

Synliga muckler efter: man kan ANA magrutor *jeej* (om jag drar in magen….)

Som sagt där fanns inte mycket att ta från innan och en veckas sjukdom gjorde mycket på kroppen (allt sätts på sparlåga och jag brukar alltid lägga på mig lite extra).

Och jag ska inte heller gå ner mer utan bygga upp lite mer muskler så jag inte behöver skämmas över att enbart klara 15kg på OHS 😛

One thought on “Hur gick det då?

Kommentera

