En nere en kvar att ta ner

Sådär då var en dag med stojiga ungar avklarad och idag blir det en ”halv dag”.

Gårdagen bjöd också på dålig skolmat (vad hände med näringsrikmat?) och en 2,5h promenad hem med Yster och min cykel.

Fast okej hela vägen hem gick vi inte. Vid Hyllie var vi trötta och parkerade cykeln och tog bussen hem. Då var klockan nästan 20.00 och jag slutade 16.00 i Vellinge…

Idag skiner solen och jag känner mig smått tvungen till att gå bort till Hyllie och hämta min cykel och cykla ner till Vellinge för en lunch med Far innan man ska passa barnen igen.

Ge mig dadlar…

Btw.: Varför finns där INGA buskar mellan Vellinge och Malmö? vad ska man göra när man håller på att kissa på sig? Sätta sig i diket och låta alla bilister se en???

One thought on “En nere en kvar att ta ner

Kommentera

