”In this moment”

”Right now, right here”

”I like to move it move it I like to move it move it”

okej, lite för många låtar på huvudet just nu.

Kanske beror det på att jag och Ystern för tillfället befinner oss här och har en halv dag av njutning? (förhoppningsvis).

Detta blev min semester för förra årets semesterpengar. Och ja, jag bjuder Ystern på det.

Har dock insett att jag borde införskaffa någon som gör sådant här för mig. Det är det jag vill ha. Någon som skämmer bort mig lika mycket som jag skämmer bort denna någon.

Ystern vet inte vart vi ska (fast okej lömsk som hon är sitter hon och klurar ut det ändå – så jäkla tradigt men hennes val).

Åh, nästa gång är det någon annan som får röva bort mig och överraska mig med en trevlig upplevelse om så bara för en utflykt. Det är kul att ge och överraska men inte när det är en one way lane hela tiden till alla vänner.

Oh well, bikinilinjen är panikrakad och axeln skriker efter massage och smålänningen har blivit fastkedjad så att det inte finns någon möjlighet att avboka allting. Snacka om att smålänningen har våndats i en vecka nu! Hamster som jag är så hamstrar jag allting jag kan och lägger aldrig pengar på mig själv (förutom när det kommer till mat). Så nu nu ska jag försöka njuta av en halv dag istället för en weekend resa utomlands. Det här går nog bra ska ni få se 🙂

Kommentera

