Moment 22…Eller bara ren djävulskap

Så hur långt kom jag igår med cykeln?

För att ursäkta mig lite först;

Det är inte lätt att gå till Hyllie (ca30-40min promenad) när man tror att man ska kissa på sig och känner sig små stressad.

Sen är det inte lättare att cykla ner till Vellinge när det ska vara en sådan fruktansvärd motvind att man tror att cykeln kommer att börja åka bakåt.

Jag kom till Tygelsjö, okej?!

Sen gav jag upp och ringde Far och bad honom att hämta mig så vi kunde luncha och jag kunde vila min högra axel (har ont sen kettelballpasset i söndags).

Att sen efter den stora lunchen ta sig till skolan och passa ungarna var inte det första som stod på min ”to want to do” lista.

Och upptäcka att man skulle vara ensam med 12 småknattar i över en timme…samtidigt som man var kissenödig.

Trött som få var man när man väl slutade så Mor erbjöd sig att köra mig hem.

Så var är min cykel nu någonstans dårå?

….Från Vellinge till Hyllie för att sedan återgå till Tygelsjö och där står den (förhoppningsvis) ännu…

Undra när jag ska ta mig samman och ta hem den? Undrar om det ens är meningen att den ska vara hemma i Malmö eller inte?

One thought on “Moment 22…Eller bara ren djävulskap

Kommentera

