20.00

Tänkte skriva ett inlägg men så såg jag att det faktiskt för en gångs skull går en film jag vill se Tv2 danmark så nu måste jag skynda mig till tv:n om jag inte vill missa början.

Så istället för att ni får höra hur man spenderar en solig dag med att leka bilstalker med en MOnstEr hund i baksätet och en Yster i framsätet och hur man renar ett hus från dålig energi för att sen ställa sig och göra 20 burpees på gräsmattan tills man inser att det där var nog ingen bra idé för en gräsallergiker får ni bara höra ett hej svejs, jag lever fortfarande 🙂

One thought on “20.00

Kommentera

