Trötter

Befinner mig i en ingemansland och allt jag vill göra är att sova sova och återigen sova.

Men nu ska man snart ta sig iväg och jobba i 3h.

Kursen går bra och nästa vecka börjar alla proven :S

Träningen går åt helvete har tränat 2gånger den här veckan.

Städningen går också åt helvete – här ser ut som kom och hjälp mig och dö.

Det blir väl så när man får riktigt mycket papper dagarna i ändan som man sen inte riktigt vet vad man ska göra med.

Solen skiner och jag fryser som en gnu. Sitter med fleece på och ska snart bege mig med min jacka på.

Kommentera

