Nanananananana

Okej, Vårruset – Check!

Stolt över min tid 24min 20sec  (5km) otränad 🙂 tack crossfit för bra benmuskler!

Den här veckan är full utav prov som måste bestå med minst 90% och jag har kvällarna fullbokade med träning.

Det är lite moment 22.

För att kunna plugga måste jag må bra och för att må bra behöver jag träna men att få in dom där två så att det finns tid nog är inte lätt just nu.

Nope, dags att ta sig till cykeln, hemköp och sen tåget.

Ha en bra tisdag och så håller vi tummarna på att min stora finne (lika stor som Gotland) inte utvecklar sig mera på hakan min!

Kommentera

