I’m flying without licenses!

Hur firar man att man har klarat sista linechecken och får därmed jobba som fullfjädrad servitör uppe i luften? (okej, vi saknar dock våra licenser pga norska läkare så i teorin får jag flyga men i praktiken är jag fastkedjad till marken…typ..-).

Men hur firar man en bra turn around Köpenhamn – Alicante när man kommer hem kl. halv 2 på natten?

Kanske inte riktigt helt som jag gjorde:

06.00 ringde väckarklockan sen var det bara i med en banan (och resorb), på med kläder, köpa kaffe och traska till Crossfit för att för första gången vara med på dagens WOD kl. 0700 (ja, jag kunde ha valt en bättre timing att ta det här morgonpasset på och inte komma dit uppsvullen och jetlaggad menmen).

Det var handstand och pullups enbart…kanske inte helt optimalt med en grönsak till hjärna och ögon som ville poppa ut när man stod upp och ner vänd.

Dagens wod:

21-15-9

Handstand pullups <–skit svårt gjorde små ryckningar istället typ ”Oh nu åker mitt huvud upp och ner det var en…”

Ring pullups <–skalade till ställning med box under och inte ens då fick jag rätt på dem.

Pullups <–vanliga armhävningar på knä för min del.

Efteråt kändes det inte så jobbigt och jag till och med tycket att jag hade kunnat göra lite till men sen blev jag trött och gick iväg till ICA och firade med att köpa naturgodis – kommit ut 2 nya lösviktssorter på Parrots – sååååå gott jag är härmed beroende!

Inte alls torkade frukt och grönsaker med socker utan mer spröda och ooooh vill ha mer! köpte en hel påse…den tog slut direkt.

Nu har jag ätit frukost, sovit 2h och ska iväg och luncha med några kursare. Sen blir det dags för quality time med Ystern och löpträning på gymmet.

One thought on “I’m flying without licenses!

Kommentera

