När vattenhål försvinner

Ysterns kropp har satt ner foten med basta och hon vilar nu från gymmet i en vecka – jag kan inte ens tänka mig hur svårt det måste vara. Och hur stark hon är som lyckas med det. Tur i oturen så är det väl lite lättare att hålla sig därifrån då där just nu finns *hrmenhrm* person som är otrevlig i sin inte befintliga trevlighet.

Själv har jag maxat den här veckan då jag har standby både idag och imorgon och flyger sen ända till tisdag natt. Igår natt vaknade jag halv två på natten svinhungrig efter löparpasset och woden. Imorse vaknade jag vid 5 hungrig och stel i nacken. Så dagen blir till att ta det riktigt lugnt. Kanske en promenad till mataffärena (dom har matprovningar mumsmums) men annars vill jag nog mest bara hänga i parken med Ystern om hon kan förlåt mig idag.

Firade iallafall min lediga dag med vakuumfriterade grönsaker och frukt (kl.5) (naturgodis – väger inget, smakar mycket, verkar nyttigt, tills man ser att påsen är helt flottig…ska hålla mig borta från IcaMaxi…).

Onsdagens löparpass blev ett 12minuters test. Man skulle springa så långt man kunde på 12min.

”Dagens löppass var en Coopers test, 12min max test.

Mens score: OK er mere end 2400m, bra er mere end 2800m och mere 3200m er super…
Women score: OK er 2000m, bra er 2400m, super er mere en 2800m…”

Jag hamnade på 4 bästa utav tjejerna – självförvånad då jag inte brukar vara bland dom bästa.

Sprang 2763m och slog då ”bitchen” (oj fan karma are gonna bite my ass…oops). Men det var skönt ändå att slå henne och göra det för Ysterns skull också.

2 thoughts on “När vattenhål försvinner

  1. Den här ystern orkar inte med sånt här.
    har prov idag, har itne öppnat böckerna ännu. Vill helst skita i allting, strunta i att söka vidare, skippa bröllop, skippa allt. bara ligga under täcket och dö

Kommentera

