Att inse en sak

Jag har en stor lägenhet (en trea för en person) – det skylls på att jag har stort ego och en massa kläder som jag inte använder (självklart).

Jag bokar alltid vänmöten, dater (ha vilka dater??) etc EFTER mitt träningsschema aka träningen går först sen kommer det sociala umgänget med mina inte tränade vänner, killar (återigen…vilka killar??).

Men för Yster så ger jag upp all min träning (ibland lite motvilligt men ändå) när hon mår skit och gör andra saker med henne så hon mår lite bättre (vilket brukar gå bra för en stund och sen dåligt igen när hon dimper – p-piller skyller vi på det och dåliga hårdagar).

Kontentan:

För Yster skulle jag tömma en BajaMaja – okej kanske inte helt frivilligt…fast tillslut hade jag nog gjort det…stackars mig…

Kommentera

